Eerste paar dagen.. - Reisverslag uit Wister, Verenigde Staten van Tessa Heusden - WaarBenJij.nu Eerste paar dagen.. - Reisverslag uit Wister, Verenigde Staten van Tessa Heusden - WaarBenJij.nu

Eerste paar dagen..

Door: Tessa van Heusden

Blijf op de hoogte en volg Tessa

02 September 2013 | Verenigde Staten, Wister

Hallo iedereen,

Ik zit hier nu al een paar dagen maar ik zal een beetje vanaf het begin vertellen. Afgelopen woensdag was het dan zo ver, om 6 uur op schiphol zijn. Daar waren nog 4 andere Nederlanders en samen zijn we naar Londen gevlogen. In Londen moesten we iets van 4 uur wachten dus zijn we wezen lopen en wat gedronken. Bij de gate kwam iedereen bij elkaar van STS. Naar Chicago duurde het zo'n 8,5 uur..
In Chicago aangekomen stond er een enorme rij bij de immigratie.. Ik had samen met een Zweeds meisje de eerste vlucht, dus gingen we een beetje voordringen in de rij. Toen snel koffer gepakt en naar en andere hal om weer in te checken. Bijna hadden we onze vlucht gemist, we hadden geluk dat er bij de gate nog een lange rij stond omdat ze te weinig ruimte hadden voor handbagaga, dus sommige moesten hun kleine koffertjes afgeven. Eenmaal aangekomen in Atlanta, liepen we gelijk naar de volgende gate voor de vlucht naar Fort Smith. Daar hoefde we niet zo lang te wachten en konden we het vliegtuig in.

Aangekomen in Fort Smith, stond mijn gastgezin me op te wachten. Voordat we naar het huis gingen, zijn we nog even gestopt bij de McDonalds.. De volgende dag lekker uitgeslapen, en even samen met hostmom naar de school geweest om het me te laten zien. Ook nog even naar de supermarkt geweest maar verder op de bank gehangen.

Vrijdag gingen mijn hostsisters niet naar school, maar hebben we ook niet zo veel gedaan. Beetje in en om huis geweest. Zaterdag besloten ze om te gaan varen op het meer. Zijn daar een paar uur geweest en het was leuk(foto's volgen nog).

Gister ging ik mee naar de kerk. Iedereen keek me natuurlijk aan ; wie is dat nou weer?! De priester kwam naar me toe en vroeg allerlei dingen, maar hij zei dat ie blij was dat ik er was en dat ik welkom ben. Toen hij ging beginnen moesten de mensen die ''nieuw'' waren zich voorstellen, gelukkig deed mijn hostmom dit. Weer keek iedereen dus ik lachte maar een beetje. Ook nog na afloop gesproken met een meisje die naar dezelfde school gaat, en die probeerde me gerust te stellen dat het niet zo erg is en dat ik er wel tussen pas. In de avond gingen we (hostmom,hostsisters en ik) naar het softbalveld bij school om een balletje te slaan. Ik ging eerst een beetje gooien en later ook slaan. Ze vroegen of ik er klaar voor was, maar dat was ik niet echt.. Maar ik sloeg zowat alle ballen raak en ze waren toch wel verbaasd (net zoals ik haha).

Vandaag is het Labor Day, geen idee of we nog wat gaan doen. Moet iedergeval beslissen welke vakken ik ga doen want morgen begint school voor mij..

Tessa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 19 Sept. 2013
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 12617

Voorgaande reizen:

28 Januari 2017 - 26 Juli 2017

Stage

28 Augustus 2013 - 26 Mei 2014

High school

Landen bezocht: