Aftellen is begonnen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tessa Heusden - WaarBenJij.nu Aftellen is begonnen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tessa Heusden - WaarBenJij.nu

Aftellen is begonnen...

Door: Tessa van Heusden

Blijf op de hoogte en volg Tessa

27 Augustus 2013 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Het gaat dan eindelijk gebeuren! Afgelopen zondag kreeg ik bericht dat ik geplaatst ben. Morgen vertrek ik om 07.15 vanuit Schiphol naar Londen, daar kom ik om 07.30 aan. Vervolgens moet ik ongeveer 4 uur wachten om het vliegtuig te pakken richting Chicago. In Chicago moet ik ongeveer 2 uur wachten voordat ik door vlieg naar Atlanta. In Atlanta is mijn laatste overstap, vanaf daar vlieg ik door naar Fort Smith waar ik om 21.46 aankom. Daar zal mijn gastgezin me staan op te wachten. Het wordt dus een hele lange reis van meer dan 15 uur..

Mijn gastgezin bestaat uit; vader & moeder, 3 kinderen van 9,15,18jaar en een hondje. Ze wonen in Wister, Oklahoma. Het ligt dicht bij een groot meer, waar het gezin ook vaak heen gaat. Ze houden zelf ook van sporten en outdoors, dus dat gaat wel goed komen. De High school ligt eventjes verderop, dus dan ga ik waarschijnlijk met de grote gele schoolbus haha
Zondag ook het eerste contact gehad met mijn gastgezin, en ik kijk er heel erg naar uit om ze te gaan ontmoeten.

Mijn volgende verslag zal over een paar dagen verschijnen.

Tessa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 19 Sept. 2013
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 12615

Voorgaande reizen:

28 Januari 2017 - 26 Juli 2017

Stage

28 Augustus 2013 - 26 Mei 2014

High school

Landen bezocht: