Vakantieeee.. - Reisverslag uit Wister, Verenigde Staten van Tessa Heusden - WaarBenJij.nu Vakantieeee.. - Reisverslag uit Wister, Verenigde Staten van Tessa Heusden - WaarBenJij.nu

Vakantieeee..

Door: Tessa van Heusden

Blijf op de hoogte en volg Tessa

23 Maart 2014 | Verenigde Staten, Wister

Hallo iedereen,


Deze week was het Spring Break, was ik wel blij mee zodat ik kon uitslapen maar ook weer niet.. Want het uitslapen lukte niet echt..

Maandagochtend rond 9 uur opgestaan, snel klaargemaakt en aangekleed. Mijn hele kamer opgeruimd, dingen weggegooid en gestofzuigd. Tussen de middag hotdogs gegeten. Daarna tv gekeken en een verjaardagskaart gemaakt. Rond 5 uur naar de verjaardag gebracht van de jongen waarmee ik naar Prom ging. Daar gegeten, gebasketbald en gevoetbald. Had heel veel plezier. Rond 9 uur opgehaald door sister, kregen nog eieren mee want hun hadden veelste veel. Thuis tv gekeken tot half 11. Toen naar kamer gegaan en nog even muziek geluisterd en 12 uur gaan slapen.

Dinsdagochtend zou ik meegaan naar de stad maar ik voelde me niet goed dus bleef ik thuis. In mijn bed blijven liggen en geslapen tot ongeveer half 11. Na het overgeven en medicijnen genomen ging het wel een beetje beter. Tussen de middag naar oma gegaan want ik wilde niet alleen zijn. Oma was aan het oppassen op nichtje, beetje gespeeld, gepraat met oma en ook nog een rondje gemaakt op de kubota. Rond 3 uur opgehaald door mom en jongste sister, nog even gebleven. Rond 4 uur waren we thuis, op de bank gaan liggen en was in slaap gevallen voor een uurtje. In de avond verder tv gekeken. Even een douch genomen en toen nog tv gekeken. Rond 10 uur naar bed gegaan.

Woensdagochtend rond 9 uur opgestaan, snel klaargemaakt en aangekleed. Eventjes tv gekeken voordat we om half 11 naar school gingen voor softbaltraining. Waren rond half 2 weer thuis. Op de bank gezeten en tv gekeken. Einde van de middag even gebeld met een (leuke) jongen. Daarna even in dad zijn garage geweest, geholpen met ladder maken. Naja geholpen is groot woord, meer gekeken en gepraat. Begin van de avond gegeten met zijn allen, even vaatwasser gedaan en opgeruimd. Met mom&dad en jongste sister naar opa&oma gegaan. Daar eventjes gebleven, toen we weer thuis waren even met dad het vuilnis weggebracht en in zijn garage geweest. Rond 9 uur naar binnen gegaan en tv gaan kijken met zijn allen. Rond 11 uur naar bed gegaan.

Donderdagochtend rond 9 uur opgestaan, snel klaargemaakt en aangekleed. Eventjes snel de vaatwasser gedaan en daarna afgesproken met de jongen waar ik mee naar prom ging en naar zijn verjaardag. Gingen basketballen, voetballen, videogames doen, ook een film gekeken. Was heel gezellig en gaan we vaker doen. Rond half 4 opgehaald door dad. Toen thuis waren in de tuin gebleven en gekeken hoe dad boom in stukken ging zagen. Met zijn drieen gegeten, daarna met dad naar hun land gegaan om te kijken of er bomen waren omgezaagd. Toen thuiskwamen waren opa&oma er, ook sister&vriendin. Na tijdje gingen ze weg en ging ik douch nemen. Daarna tv gekeken met mom en rond 10 uur naar bed gegaan.

Vrijdagochtend rond 9 uur opgestaan, snel klaargemaakt en aangekleed. Op de bank tv gekeken, spelletjes gespeeld op ipad. Ook proberen in te schrijven voor het HBO, maar dat moest papa uiteindelijk doen. Vaatwasser ook even uitgeruimd en ingeruimd. Nichtje kwam ook weer. Vooral tv gekeken en op laptop muziek gedownload. Rond 3 uur werd nichtje opgehaald, daarna samen met mom naar oma toe om jongste sister op te halen. Waren rond 5 uur weer thuis, eventjes buiten geweest voordat we gingen eten. Na het eten bij oma&opa voor de deur gebasketbald met sister. Even naar tante gelopen want daar waren neefjes. Eventjes gebleven om te spelen en praten. Weer terug gegaan en even gebasketbald bij oma&opa. Waren rond 8 uur pas weer thuis. Even een snelle douch genomen. Daarna op de bank gezeten en tv gekeken, rond half 11 naar bed gegaan.

Gisterochtend rond 10 uur opgestaan, aangekleed en klaargemaakt. Op mijn kamer dingen opgeruimd; ik kon een hele tas vol weggooien. Rond 12 uur eventjes gegeten met zijn allen. Daarna op de bank gezeten en mijn boek gelezen. Later met jongste sister even spelletjes gespeeld. Na een tijdje buiten gaan basketballen met jongste sister, weer voor de deur bij opa&oma. Na tijdje teruggegaan en opa ging ook mee. Even op de trampoline geweest met jongste sister. Daarna meegegaan met opa om nog even te basketballen.. Maar hij moest hooi in het weiland verspreiden dus ging ik mee in de tractor en heb ik hem een beetje geholpen. Mocht in de auto naar huis rijden, was net voor het eten thuis. Met zijn allen gegeten, daarna op de bank gezeten en tv gekeken. Rond 9 uur een douch genomen, en daarna nog even tv gekeken. Rond half 11 naar bed gegaan.

Vanochtend rond half 9 opgestaan, snel klaargemaakt en aangekleed. Rond 10 uur naar de kerk gegaan. Waren rond 12 uur weer thuis, eventjes snel omgekleed en toen naar opa&oma gegaan. Daar kwam de hele familie naar toe en hebben we samen geluncht. Ook nog even buiten gebasketbald en gezellig gepraat. Rond 3 uur waren we weer thuis.

Nu is het bijna half 5, zit ik op m’n kamer een beetje uit mijn boek te lezen, te tekenen en muziek te luisteren. Week vakantie is nu dan echt over, morgen weer gewoon naar school. Aan de ene kant heb ik daar ook wel weer zin in.

Nu is het ook zeker dat ik naar het HBO ga, ik sta ingeschreven voor de opleiding Bedrijfseconomie! Eerst nog een studiekeuzecheck overleven en dan gaat het studeren weer beginnen!


Tessa

  • 24 Maart 2014 - 11:24

    Marlies:

    wat goed dat je bent ingeschreven, go for it girl
    ik vermoed wel een tikkie harder werken dan in Amerika op school :-)
    snel een bij baantje zoeken, dan kan je beginnen met de rijlessen hier in nederland
    mxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 19 Sept. 2013
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 12603

Voorgaande reizen:

28 Januari 2017 - 26 Juli 2017

Stage

28 Augustus 2013 - 26 Mei 2014

High school

Landen bezocht: