Leukste week?! - Reisverslag uit Wister, Verenigde Staten van Tessa Heusden - WaarBenJij.nu Leukste week?! - Reisverslag uit Wister, Verenigde Staten van Tessa Heusden - WaarBenJij.nu

Leukste week?!

Door: Tessa van Heusden

Blijf op de hoogte en volg Tessa

16 Maart 2014 | Verenigde Staten, Wister

Hallo allemaal,


Deze week had ik mijn verjaardag en misschien wel het leukste; prom. Maar voordat ik daarover zal vertellen begin ik bij het begin van de week.

Maandagochtend rond half 7 opstaan ging weer even lastig. Snel klaargemaakt en met sister meegereden naar school. Bij athletics begonnen we met een ‘bootcamp’, gingen allemaal oefeningen doen voor onze arm & buikspieren. Met yearbook niks gedaan, aangezien nog steeds op nieuwe foto’s wachten. Bij algebra hadden we een vervangster dus kregen we een werkblad. Met Engels deden we niks. Bij US history moesten we in het werkboek werken, samenvatting lezen en invullen. Met FACS hadden we een vervangster en hadden we geen werk om te doen. Bij world history verder gegaan met de film waar we vorige week aan begonnen waren. Na school hadden we softbaltraining, deden oefeningen voor slaan & vangen & gooien. Waren rond half 5 thuis, buiten gezeten met de anderen. Binnen ook even een paar dingen schoongemaakt en de vaatwasser gedaan. Ook mijn huiswerk voor US history gemaakt. Had pakket van mama gehad dus ging dat even uitpakken. Gingen met zijn allen eten, daarna vaatwasser gedaan en schoongemaakt. Rond 8 uur een douch genomen en daarna weer tv kijken. Rond half 10 naar bed gegaan.

Dinsdagochtend rond half 7 opgestaan, snel klaargemaakt en met oma meegereden naar school. Bij athletics niks gedaan, gingen de gym een beetje opruimen. Met yearbook deden we ook niks. Bij algebra ons huiswerk nagekeken en kregen we iets nieuws uitgelegd. Met Engels gingen we voorbereiden voor de toets die we morgen krijgen. Bij US history moesten we een blaadje invullen voor de overheid. Eerder uit de les gegaan want we hadden een softbalwedstrijd. In de gym omgekleed en met de bus naar Indianola gegaan. Speelden twee wedstrijden en hadden beide verloren. We speelden opzich best goed. Op terugweg naar huis bij KFC gestopt om te eten. Thuis aangekomen een gesprek gehad en mijn huiswerk gedaan. Eventjes de vaatwasser gedaan, gedoucht en naar bed gegaan rond 10 uur.

Woensdagochtend rond half 7 opgestaan, snel klaargemaakt en met sister meegereden naar school. Met athletics oefeningen weer oefeningen voor buik en armen gedaan. Bij yearbook gingen we met de leraar praten. Met algebra ons huiswerk nagekeken en weer wat nieuws uitgelegd gekregen. Bij Engels onze toets gemaakt. Met US history kregen we een boekje dat je voorbereid op toets aan het einde van het jaar, ook een samenvatting gelezen. Bij FACS hoefden we alleen bellwork te doen. Met world history gingen we verder met de film kijken. Na school hadden we weer softbaltraining tot 4 uur. Waren rond half 5 thuis. Eventjes begonnen met huiswerk, toen gegeten met zijn allen. Na het eten vaatwasser gedaan en verder met huiswerk. Toen ik klaar was met huiswerk tv gaan kijken. Even snel een douch genomen en verder tv gekeken tot rond half 10 naar bed ging.

Donderdagochtend rond half 7 opgestaan, snel klaargemaakt en met sister meegereden naar school. Bij athletics niks gedaan, beetje geschoten met een teamgenoot. Met yearbook niks gedaan. Bij algebra huiswerk nagekeken en een paar vragen op rekenmachine gedaan. Met Engels hadden ze academic practice dus hoefden we niks te doen. Bij US history hadden we een samenvatting gelezen en ingevuld, huiswerk gekregen maar dat al in de les gedaan. Met FACS alleen bellwork gedaan en verder leuk gesprek gehad met klasgenoten en lerares. Bij world history een samenvatting gelezen en in werkboek gewerkt, ook huiswerk gehad maar dat al in de les gedaan. Na school hadden we weer softbaltraining tot 4 uur, rond half 5 waren we thuis. Thuis heel lang met mama geskyped, had ik even nodig. Daarna vaatwasser gedaan en kamer opgeruimd. Met zijn allen gegeten en daarna tv gekeken met zijn allen. Gedoucht, daarna weer tv gekeken en rond half 11 naar bed gegaan.

Vrijdag was ik jarig & hadden we Prom in de avond. Rond 9 uur opgestaan, we hadden namelijk vrij van school. Ging samen met sister rond half 1 naar de stad toe om mijn haar te laten doen. Ook nog even wat te drinken gehaald en pas rond 3 uur waren we terug. Mom gevraagd of ze me make up wou doen. Daarna gaan omkleden, jurk aan en hakken aan. Rond 4 uur opgehaald door een jongen met wie ik naar Prom zou gaan. In de auto een cadeautje gehad van hem, gingen naar school toe want daar waren meer mensen om met de limousine te gaan. Werden bij het restaurant afgezet waar we gingen eten. Na het eten weer opgehaald door de limousine en de andere die daarin reden. Werden naar de college gebracht waar Prom was, nog eventjes foto’s gemaakt voor de limousine. Bij Prom heel veel gedanst met die jongen, veel gepraat en plezier gehad met een paar vrienden. Nadat ze dingen hadden voorgelezen over de seniors, hadden ze nog gezongen voor me en kreeg ik een taart en cadeautje van een goede vriend. Na Prom even geholpen met opruimen en ook omgekleed. We gingen bowlen dus ik wilde niet in mijn jurk blijven. (daar was ie te mooi voor…) Gingen met een groepje van ongeveer 10 bowlen en lasergamen. Toen iedereen wegging nog even bij de McDonalds gestopt om te eten. Was pas rond 1 uur snachts thuis, gelijk naar mijn bed gegaan.

Gisterochtend rond 10 uur pas opgestaan, snel klaargemaakt en aangekleed. Even nog op mijn kamer gebleven en dingen opgeruimd. Tussen de middag een stukje van me taart gegeten. Ging samen met sister naar tantes huis want iedereen was daar om te helpen met opruimen van een schuur. Nadat we klaar waren met opa meegegaan om de koeien te voeden. Thuis eerst even gestopt om mijn laarzen aan te doen. Rond 6 uur naar huis gegaan maar niemand was thuis dus bij opa en oma gebleven. Ik mocht heel veel autorijden en kreeg veel uitgelegd. Bij opa en oma blijven eten, gingen pizza halen bij een restaurant in het dorp. Werd rond 9 uur opgehaald door dad en waren nog even aan het praten op de terugweg. Thuis even cadeautjes laten zien die ik had gehad en over Prom gepraat. Eventjes douch genomen en daarna tv gekeken. Ook even gepraat over de vakantie van mijn ouders, ze komen namelijk hierheen!! Rond half 11 naar bed gegaan.

Vanochtend rond half 9 opgestaan, snel klaargemaakt en aangekleed. Rond 10 uur naar de kerk gegaan voor Sunday School en daarna normale dienst. Daar hadden ze ook voor me gezongen. Waren rond 12 uur weer thuis, omgekleed en naar opa&oma’s huis gegaan. Daar hamburgers en hotdogs gegeten voor mijn verjaardag. Ook hadden ze een taart met kaarsjes, die uitgeblazen en ze hadden cadeautjes ookal wilde ik niks. Taart en ijs gegeten na het eten. Tot ongeveer half 6 gebleven, tv gekeken, spelletje gespeeld en gepuzzeld. Rond 6 uur thuis, vaatwasser uitgeruimd. Daarna film gekeken met zijn allen.

Nu is het bijna 9 uur, ga nog even tv kijken en dan op mijn kamer nog even muziek luisteren.

Ik heb een hele leuke verjaardag gehad, en ook Prom was heel leuk! Wou dat ik er vaker naar toe kon gaan en dan met dezelfde jongen.

Tessa

  • 24 Maart 2014 - 11:20

    Marlies:

    zeg liefje, je bent toch niet verliefd!!!!!!
    lekker weer thuis komen in het fijne nederland hoor
    mxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 19 Sept. 2013
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 12602

Voorgaande reizen:

28 Januari 2017 - 26 Juli 2017

Stage

28 Augustus 2013 - 26 Mei 2014

High school

Landen bezocht: