Afgelopen 2 weken - Reisverslag uit Wister, Verenigde Staten van Tessa Heusden - WaarBenJij.nu Afgelopen 2 weken - Reisverslag uit Wister, Verenigde Staten van Tessa Heusden - WaarBenJij.nu

Afgelopen 2 weken

Door: Tessa van Heusden

Blijf op de hoogte en volg Tessa

15 December 2013 | Verenigde Staten, Wister

Hallo iedereen,

Het is alweer een tijdje terug dat ik mijn blog heb bijgewerkt, zal verder gaan waar ik gebleven was.

2 tot 8 december:
Op school was het weer zoals het altijd was. Bij sommige vakken leerden we iets en bij andere deden we niks. Ook een paar toetsen gehad maar dat ging altijd wel gemakkelijk. Ook hadden we een basketbaltoernooi, hier hebben we maar 1 wedstrijd voor gespeeld omdat we donderdag en vrijdag niet naar school hoefden. We hoefden niet naar school omdat er ijs en sneeuw lag. En omdat het te gevaarlijk was hadden ze de andere wedstrijden van het toernooi geannuleerd en zouden ze dit naar een andere datum verschuiven. Op donderdagochtend hadden we dus met de hele familie ontbeten bij opa & oma. En verder niet veel gedaan die dag. Op vrijdag ging ik samen met hostdad, sister en vriendin quad rijden. Er lag best veel sneeuw dus gingen hard en glijdend door de sneeuw. Hostdad zei nog als hij me bang maakte met rijden dat ik het moest zeggen maar ik had het eerder koud dan dat ik bang was. Einde van de middag naar een tante gegaan en daar film gekeken en pizza gegeten. Zaterdagochtend ging ik weer quad rijden met sister en vriendin. In de middag omgekleed omdat we foto’s gingen maken die op de kerstkaart komen. In de avond gingen we nog spelletjes spelen bij opa en oma thuis. Zondagochtend even met opa & oma geskyped. Ook met mama & papa geskyped en voor het eerst gebeld met mijn telefoon, helaas wel naar de ING en niet naar een leuk iemand. We hadden geen kerk omdat het te gevaarlijk was om er te komen. Wel bij opa en oma gegeten en daar gebleven tot in de avond.


9 tot 15 december:
Maandag hadden we nog steeds geen school, omdat sommige wegen nog best slecht waren. In de ochtend naar de gym gegaan en geschoten. Daarna oma opgehaald en naar Fort Smith gegaan om een jurk te zoeken voor Homecoming. Waren avonds pas weer terug en hebben we met zijn allen Bonnie & Clyde afgekeken. Dinsdag nog steeds geen school, dus even samen met hostdad en jongste sister naar zijn ouders gegaan. In de middag weer naar de gym gegaan om te schieten. En in de avond was het weer normale tijd naar bed aangezien we woensdag gewoon weer school hadden. Woensdag, donderdag en vrijdag waren het weer normale schooldagen. Op vrijdag hadden we ook een basketbalwedstrijd die we nipt verloren hadden. Zaterdag met hostmom en jongste sister dingetjes gekocht voor in mijn pakket en verstuurd. Toen oudste sister klaar was met haar toets gegeten bij een Mexicaans restaurant. Verder beetje op de bank gehangen en tv gekeken. Zondag gingen we weer naar de kerk, daarna geluncht bij opa en oma thuis. Gebleven tot begin van de avond, met opa, neefjes en sister een kerstboom gezocht en gevonden. Ook beetje gebasketbald en tv gekeken.

Dit is even kort samengevat wat er de afgelopen twee weken is gebeurd.

Tessa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 19 Sept. 2013
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 12612

Voorgaande reizen:

28 Januari 2017 - 26 Juli 2017

Stage

28 Augustus 2013 - 26 Mei 2014

High school

Landen bezocht: