Thanksgiving break! - Reisverslag uit Wister, Verenigde Staten van Tessa Heusden - WaarBenJij.nu Thanksgiving break! - Reisverslag uit Wister, Verenigde Staten van Tessa Heusden - WaarBenJij.nu

Thanksgiving break!

Door: Tessa van Heusden

Blijf op de hoogte en volg Tessa

01 December 2013 | Verenigde Staten, Wister

Hallo iedereen,

Afgelopen week was het Thanksgiving Break, en ja, ik was wel even toe aan een weekje vakantie. Donderdag was het Thanksgiving, maar voordat ik daar over zal vertellen, zal ik bij het begin van de week beginnen.

Maandagochtend lekker uitgeslapen tot 10 uur. Ontbeten en klaargemaakt. Rond 12 uur gingen we weg want hostmom zette oudste sister en mij af bij de supermarkt. Daar kwam een vriendin en haar hostdad ons ophalen. Het was een andere exchange student waar ik samen mee had gevlogen. Bij haar thuis hadden we een film gekeken en quad gereden. Einde van de middag weer thuis, gegeten met zijn allen. Verder op de bank gehangen en tv gekeken. Rond 9 uur al naar bed gegaan.

Dinsdag moesten we rond kwart over 6 al opstaan want om 7 uur zouden we weggaan. We gingen naar de stad toe om kerstinkopen te doen. Voor mijn gevoel zijn we naar 1000 verschillende winkels geweest, wat niet echt zo was. Laatste paar cadeaus gehaald voor gastgezin en voor eigen familie. Heb zelfs voor mijzelf een jurk gekocht voor kerst…. (JAJA geloof het of niet). Onderweg naar huis nog gegeten, en toen we thuis waren nog stukje pizza gegeten. Rond 10 uur naar m’n bed gegaan want was toch wel moe..

Woensdag rond 9 uur al opgestaan, ontbeten en klaargemaakt. Rond 11 uur kwam de coach ons ophalen aangezien we basketbaltraining hadden. Waren rond 1 uur weer thuis. Verder op de bank gehangen en tv gekeken. Einde van de middag ook nog een kwarktaart gemaakt…. (zag er niet uit zoals normaal). In de avond ging ik naar het huis toe van een jongen van school. Daar waren een paar andere klasgenoten omdat we gingen helpen aardappels schillen voor thanksgiving diner wat hun zouden geven. Ook pizza gegeten en op de bank gehangen. Veel gepraat met iedereen en tv gekeken. Was zeer gezellig met iedereen. Rond 10 uur weer thuis, en toen maar gelijk naar m’n bed gegaan.

Donderdag was het zover, THANKSGIVING! Rond 9 uur al opgestaan en klaargemaakt. Rond half 12 gingen we naar opa & oma toe. Daar hebben we gegeten met zijn allen. Dat was heel leuk en lekker eten. Rond een uur of 3 gingen we naar hostdad zijn familie. Daar ook lekker gegeten met iedereen. Waren rond een uur of 6 weer thuis. Hebben op de bank gehangen en tv gekeken voor de rest van de avond. Pas rond kwart voor 12 naar mijn bed gegaan aangezien ik nog even met hostdad aan het praten was.

Vrijdag weer rond 9 uur opgestaan, ontbeten en klaargemaakt. Rond 11 uur weer naar de gym toe voor basketbaltraining. Rond 1 uur waren we thuis en hebben we geluncht. Hadden kalkoen en ham van thanksgiving diner aangezien niet alles op was gegaan. Hierna op de bank gehangen en film gekeken. Einde van de middag jongste sister bij een vriendin opgehaald en langs opa&oma’s nieuwe huis geweest. Toen we weer thuis waren de kerstboom opgezet en samen met hostsisters alle kerstballen en versieringen erin gehangen. Als avond eten een beetje gesnackt, chips bij mijn sandwich. Verder op de bank gehangen en tv gekeken. Rond 11 uur naar m’n bed gegaan.

Zaterdag lekker uitgeslapen tot 10 uur. Gelijk maar klaargemaakt en ontbijt gemaakt. Beetje op de bank gehangen, tv gekeken, puzzelboekje gedaan, muziek geluisterd. Tante ging even naar de stad toe, dus nichtje kwam even bij ons thuis. Einde van de middag naar de gym toe(van school). Daar hebben we vooral geschoten. Zijn daar iets van anderhalf uur gebleven. Thuis aangekomen nog een beetje gegeten en weer op de bank gehangen. Rond 11 uur maar naar mijn bed gegaan want was toch wel moe..

Vandaag rond 9 uur opgestaan, ontbeten en daarna klaargemaakt. Rond half 11 gingen we weer naar de kerk toe. Rond 12 uur waren we weer thuis. Omgekleed en naar opa & oma toe want daar gingen we weer lunchen met zijn allen. We hadden nog een paar left-overs van Thanksgiving diner zoals kalkoen & ham. Einde van de middag waren we weer thuis, even op de bank gehangen. Rond 5 uur toch maar weer naar de gym gegaan(van school). Een tante met twee neefjes kwamen ook, hebben zo’n twee uur daar geschoten. Op de terugweg nog even gestopt bij (andere) opa & oma’s nieuwe huis. Rond 8 uur waren we weer thuis, en hebben we nog even noedels gegeten met zijn allen.

Nu is het bijna 9 uur, en sta ik op het punt om een douch te nemen. Ook probeer ik straks voor 10 uur in mijn bed te liggen (het liefst al slapend haha). Morgen begint school weer...

Volgende week hebben we een basketbaltoernooi, spelen op dinsdag en als we winnen spelen we ook donderdag. EN vrijdag ben ik alweer voor 100 dagen hier, de tijd gaat best snel als ik daarover terug denk. En het laat me denken over hoeveel dagen ik hier nog zal zijn.. Gelukkig zijn dat er nog wel een aantal want heb het te veel naar mijn zin om nu al weg te gaan!



Tessa

  • 04 December 2013 - 17:11

    Oma:

    Tessa, dat wil ik zien die jurk. Heb je wel een maatje groter gekocht vanwege al dat eten dat je doet!!!!!!!!!!!!
    Liefs oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 19 Sept. 2013
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 12617

Voorgaande reizen:

28 Januari 2017 - 26 Juli 2017

Stage

28 Augustus 2013 - 26 Mei 2014

High school

Landen bezocht: