Weer sneeuw.. - Reisverslag uit Wister, Verenigde Staten van Tessa Heusden - WaarBenJij.nu Weer sneeuw.. - Reisverslag uit Wister, Verenigde Staten van Tessa Heusden - WaarBenJij.nu

Weer sneeuw..

Door: Tessa van Heusden

Blijf op de hoogte en volg Tessa

09 Februari 2014 | Verenigde Staten, Wister

Hallo allemaal,

Alles lijkt vanaf nu zo snel te gaan, het is nog maar 3 maanden voordat ik weer thuis kom. Maar voordat ik daar aan wil gaan denken, ga ik genieten. Ik zal bij het begin van de week beginnen.

Maandagochtend pas rond 9 uur opgestaan aangezien we vrij waren van school door het sneeuw & ijs op de wegen. Met zijn allen ontbeten. Vooral veel tv gekeken, spelletjes op ipad gespeeld, sms’en met paar vrienden. Ook gekeken wat ik als vervolgopleiding wil doen op het HBO. Aangezien ik voor 1 mei moet inschrijven toch maar vast gaan kijken wat ik wil gaan doen. Denk ook wel dat ik iets gevonden heb. Einde van de middag met zijn allen gegeten. Hierna gingen we een film kijken. Rond half 10 maar naar bed gegaan want wisten nog niet of we weer vrij waren van school.

Dinsdagochtend kregen we te horen dat we weer vrij waren. Dus tot 9 uur weer in me bed blijven liggen. Met zijn allen ontbeten en daarna tv gekeken. Rond 1 uur gingen jongste sister en ik naar oma toe. Daar geluncht en oma had mij naar de shoot-around in de gym gebracht. Terug gereden met tante &neefjes, zij waren daar ook om te schieten. Even bij tante thuis gebleven, gekeken hoe ze kalf gingen eten geven en een film gekeken. Na het eten opgehaald door sister&brother. Thuis nog even zitten praten en tv gekeken. Rond half 10 naar bed gegaan.

Woensdagochtend rond half 7 opgestaan, snel klaargemaakt en met oma meegereden naar school. Begonnen met basketbaltraining bij athletics. Bij yearbook niks gedaan. Met algebra dingen herhaald en huiswerk gekregen. Bij engels niks gedaan want sommige moesten een toets inhalen. Met us history uit het boek gelezen en in ons werkboek gewerkt. Bij FACS alleen bellwork gedaan want daarna in de gym schoongemaakt. Met world history uit het boek gelezen en in ons werkboek gewerkt. Na school hadden we basketbaltraining, namen een beetje alle dingen door. Was rond half 5 weer thuis. Tv gekeken, met zijn allen gegeten en daarna film gekeken. Rond half 10 naar bed gegaan.

Donderdagochtend rond half 7 opgestaan, snel klaargemaakt en door mom naar school gebracht. Met athletics weer basketbaltraining gehad. Bij yearbook niks gedaan. Met algebra huiswerk nagekeken en nieuw huiswerk gekregen. Bij engels verhalen gelezen en daar vragen over beantwoord. Met us history uit het werkboek gewerkt en al het huiswerk in de les gemaakt. Bij FACS bellwork gedaan en zitten praten met lerares. Met world history uit het boek gelezen en huiswerk alvast in les gemaakt. Thuis even de vaatwasser gedaan, tv gekeken, spelletjes op ipad gespeeld. Kon mijn huiswerk niet doen want ik was mijn boek vergeten op school…(ja ook dat gebeurt wel eens..) In de avond gegeten met zijn allen, daarna beetje mijn kamer opgeruimd. Rond half 10 naar bed gegaan.

Vrijdagochtend rond half 7 opgestaan, snel klaargemaakt en door mom naar school gebracht. Eerste uur weer basketbaltraining gehad bij athletics. Met yearbook niks gedaan, dus had mijn algebra huiswerk maar even afgemaakt. Bij algebra huiswerk nagekeken en weer nieuw huiswerk gehad. Bij engels meegedaan met academic practice. Met us history een quiz gemaakt en in ons werkboek gewerkt. Bij FACS gingen we naar de old gym om te versieren, ze zouden namelijk in de avond een valentijnsdans hebben. Tijdens laatste uur ook naar gym gegaan om te helpen met laatste dingetjes. Thuis snel omgekleed en op het punt dat we weg wilden gaan voor onze wedstrijd kregen we te horen dat het afgelast was. Dus met zijn allen pizza gegeten en tv gekeken. Rond 10 uur naar bed gegaan want er was niks leuks meer op de tv.

Gisterochtend rond 9 uur wakker geworden, eventjes klaargemaakt. Hadden met zijn allen ontbeten. Op de bank gelegen en tv gekeken, ook spelletjes op ipad gespeeld en wezen sms’en. Ook even de vaatwasser gedaan. Einde van de middag spaghetti gegeten en daarna met jongste sister naar oma gegaan. De andere gingen namelijk ergens anders heen. Tv gekeken en spelletje gespeeld. Rond 9 uur weer opgehaald en nog eventjes tv gekeken voordat ik rond 10 uur naar bed ging.

Vanochtend rond 9 uur opgestaan, snel klaargemaakt en half 11 naar de kerk gegaan. Waren rond 12 uur weer thuis, eventjes omgekleed en naar opa & oma gegaan. Daar gegeten met zijn allen, en tv gekeken. Waren rond 3 uur weer thuis, even de vaatwasser gedaan. Verder op de bank gelegen en tv gekeken, sms’en, spelletjes op ipad gespeeld. Einde van de middag even broodje gemaakt en mijn was in de wasmachine gedaan. Nu is het bijna 9 uur, net gedoucht en nu nog even tv kijken.

Moet snel gaan zoeken voor jurk voor prom, want voor ik het weet is het al zo ver. Volgende week hebben we playoff wedstrijden, starten met districts en daarna regionals. Als beide winnen kan je nog naar area en daarna naar state. Maar we zullen zien hoe ver we komen.


Tessa

  • 17 Februari 2014 - 12:22

    Marlies:

    sexy jurk en skyhigh stilleto's is prima voor de prom
    ...... en dan geen ondeugende dingen doen, als ik op tv kijk wordt er behoorlijk huisgehouden op de proms met drank, rock&roll en ......

    geniet ervan
    groeten en liefs uit het Aalsmeerse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 19 Sept. 2013
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 12609

Voorgaande reizen:

28 Januari 2017 - 26 Juli 2017

Stage

28 Augustus 2013 - 26 Mei 2014

High school

Landen bezocht: