Eerste week van de vakantie.. - Reisverslag uit Wister, Verenigde Staten van Tessa Heusden - WaarBenJij.nu Eerste week van de vakantie.. - Reisverslag uit Wister, Verenigde Staten van Tessa Heusden - WaarBenJij.nu

Eerste week van de vakantie..

Door: Tessa van Heusden

Blijf op de hoogte en volg Tessa

29 December 2013 | Verenigde Staten, Wister

Hallo allemaal,

De eerste week van de vakantie zit er alweer op. En dat betekend dat het bijna 2014 is. Maar ik zal verder gaan waar ik was gebleven.

Maandagochtend rond 9 uur opgestaan, tot 12 uur eventjes met jongste sister alleen thuis. Toen hostmom thuis was van haar werk zijn we rond 2 uur naar de stad gegaan. Gingen bij paar winkels kijken voor cadeautjes voor kerst. Waren pas weer rond 5 uur thuis, en er lag een pakketje voor me. Wat er inzat bleek niet ingepakt dus dat ging hostmom even voor me doen en het onder de boom leggen. In de avond pizza gegeten en na het eten even een briefje geschreven die ik in het tasje met cadeaus voor hun ga doen. Verder de hele avond kerstfilms gekeken en rond 11 uur toch maar naar bed gegaan..

Dinsdagochtend rond half 9 opgestaan, klaargemaakt en mijn was gedaan. Met zijn allen ontbeten en daarna tv gekeken. Met sisters ging ik een gingerbread house maken. Mijne zag er niet echt uit maar voor de eerste keer was het wel grappig om te maken. Daarna schoongemaakt want het was best een troep geworden. Verder eventjes met opa & oma gefacetimed, was wel leuk. Verder beetje mijn kamer opgeruimd en kerstfilms gekeken. Rond 10 uur/half 11 toch maar besloten om naar bed te gaan aangezien ze heel vroeg opstaan op kerstochtend.

Woensdag was het dan zover, KERSTMIS! Rond 4 uur in de ochtend werd ik wakker gemaakt door jongste sister (ja je leest het goed, 4 uur!!). Gingen met zijn allen in de woonkamer de cadeautjes openen die onder de boom lagen. Heb leuke dingen gehad zoals een tas, eigen bijbel, sleutelhanger, oorbellen. En mama & papa hadden sneakers, Uggs en een vest voor me besteld. Dat waren dus de dingen die hostmom voor me had ingepakt.. Rond 5 uur besloot iedereen toch nog maar om te gaan slapen. Samen met sisters bleven we in de woonkamer op de bank slapen. Rond 9 uur weer wakker geworden. Rond 12 uur gingen we naar opa & oma, daar waren ook haar twee zussen met man en kinderen. Eerst gingen we eten met zijn allen. Hierna gingen we de cadeaus openen. Iedereen kreeg al zijn cadeaus en dan ging het op volgorde van leeftijd wie het mocht open maken. Van opa en oma & tantes heb ik ook leuke dingen gehad! Rond 3 uur gingen we weer naar huis, want zijn familie kwam namelijk naar ons huis. Opa en oma & een broer met zijn gezin kwam. Gingen eerst weer eten en daarna de cadeautjes doen. En weer leuke dingen gehad van hun. Begin van de avond even met hostdad en zijn broer mee geweest want ze gingen iets opblazen. Ze hadden een vaatwasser opgeblazen en het enige wat er van over was: de deur. Verder in de avond op de bank gehangen en tv gekeken. Rond 12 uur naar bed gegaan want was toch wel moe..

Donderdag tot half 10 uitgeslapen, daarna snel klaargemaakt. We gingen met zijn allen naar Fort Smith toe. Moesten namelijk paar dingen terugbrengen en gingen voor paar dingen kijken. Rond 3 uur waren we weer thuis. Op de bank gehangen en tv gekeken. Neefjes en opa kwamen nog eventjes langs. In de avond beetje gesnackt want toen we in Fort Smith waren hadden we bij een restaurant gegeten. Rond 7 uur gingen we naar opa en oma toe om nog een beetje de left-overs te eten van kerst. Toen we rond 9 uur weer thuis waren gingen we spelletjes spelen op de Wii. Rond half 11 naar bed gegaan..

Vrijdag rond half 9 opgestaan, klaargemaakt en ontbeten. Rond 11 uur opgehaald door oom want we hadden een oefenwedstrijd. Sommige dingen gingen wel goed, sommige dingen niet. Op terugweg gestopt bij tante want neefje en sister gingen daar spelen. Ook eventjes bij opa en oma gestopt om te lunchen. Rond 2 uur waren we thuis, weer op de bank gehangen. Even later naar opa en oma’s huis gegaan want ging basketballen met neefjes en sister. Ook eventjes naar de afvalstort geweest, en ik mocht rijden in de kubota. Op terugweg neefje en sister thuis afgezet en teruggereden naar oma’s huis. Met oma en ander neefje naar tante geweest, en op de weg naar huis bij winkel voor pizza gestopt. Toen we thuis waren met zijn allen pizza en chili gegeten. Na het eten met iedereen spelletjes op de Wii gespeeld. Rond 12 uur maar naar bed gegaan terwijl hun nog opbleven.

Zaterdagochtend rond 9 uur opgestaan en snel klaargemaakt. Gingen met de hele familie bij opa en oma ontbijten. Waren daar tot ongeveer 11 uur en toen naar huis gegaan. Thuis mijn kamer opgeruimd en daarna op de bank gehangen. Einde van de middag nog in slaap gevallen op mijn kamer. In de avond met zijn allen gegeten en daarna films gekeken. Rond 10 uur maar naar bed gegaan want viel al bijna in slaap tijdens de film.

Vanochtend moesten we weer naar de kerk toe, gingen rond half 11 weg. Had mijn nieuwe bijbel meegenomen die ik voor kerst had gehad. Rond 12 uur waren we weer thuis. Omgekleed en naar opa en oma gegaan. Gegeten met iedereen, en rond half 4 weer naar huis gegaan. Op de bank gehangen en tv gekeken. In de avond eventjes nog een broodje gegeten, rond 7 uur gingen we naar de gym toe. We konden namelijk gaan schieten tot half 9. Toen we weer thuis waren op de bank gezeten en tv gekeken.

En nu is het bijna tijd om naar bed te gaan.. Ook al ben ik hier pas 4 maanden, ze hebben me zeker verwend tijdens kerstmis. Ze waren ook blij met de dingen die ik gegeven had. Nu ben ik halverwege, nog 5 maanden te gaan….


Tessa

  • 02 Januari 2014 - 21:50

    Oma:

    Leuk blog, tessa, en fijn dat ze je zo hebben verwend met Kerst. Alleen erg dat je daarvoor zo vroeg wakker werd gemaakt en dat je weer overal moest eten!!!!!!
    Liefs oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 19 Sept. 2013
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 12615

Voorgaande reizen:

28 Januari 2017 - 26 Juli 2017

Stage

28 Augustus 2013 - 26 Mei 2014

High school

Landen bezocht: