Vervolg Senior trip & afscheid van vrienden - Reisverslag uit Wister, Verenigde Staten van Tessa Heusden - WaarBenJij.nu Vervolg Senior trip & afscheid van vrienden - Reisverslag uit Wister, Verenigde Staten van Tessa Heusden - WaarBenJij.nu

Vervolg Senior trip & afscheid van vrienden

Door: Tessa van Heusden

Blijf op de hoogte en volg Tessa

18 Mei 2014 | Verenigde Staten, Wister

Hallo allemaal,

Deze week waren we nog steeds in Dauphin Island met de seniors! En we hebben van alles gedaan, maar zal bij het begin van de week vertellen.

Maandagochtend rond 8 uur opgestaan, snel klaargemaakt en ontbeten rond 10 uur. Daarna gingen we met zijn allen naar de stad toe om te shoppen. We hadden tot ongeveer 4 uur de tijd. Ik had alleen twee t shirts gekocht, een paar schoenen die ik gezien had was er niet in mijn maat. Toen we terugkwamen bij het huis een beetje gesnackt en daarna besloten om te gaan zwemmen in de zee met de anderen. Rond 6 uur naar binnen gegaan, gedoucht en daarna tv gaan kijken totdat we weggingen. Rond half 8 gingen we met zijn allen naar een restaurant toe. Daar hebben we weer lekker gegeten. Rond 10 uur waren we terug, de meeste gingen vissen. De andere gingen een film kijken. Rond 12 uur was dat afgelopen dus gelijk naar bed gegaan.

Dinsdagochtend rond 8 uur opgestaan, snel klaargemaakt en pannenkoeken voor ontbijt gemaakt. Rond half 10 gingen we naar de Ferry toe, maar we moesten nog een uur wachten. Daar even staan praten met een mevrouw die verstand had om wat de beste plek was om te vissen en met wat. Moesten nog een stukje rijden toen we aan de overkant waren. Gingen naar een outlet shoppingmall. Daar een aantal dingen gekocht. Rond 3 uur gingen we naar een kartbaan, waar we met zijn allen gekart hebben. Toen snel teruggereden naar de Ferry, toen we weer aankwamen op het eiland waar wij zaten gelijk doorgereden naar het huis. Gingen weer zwemmen met zijn allen, maar dat werd eerst golfballen de zee in slaan. Even later ging ik alvast naar binnen om te douchen. Rond 8 uur gingen we pas naar een restaurant toe om te eten. We waren rond 10 uur weer terug in het huis, eventjes buiten geweest en daarna binnen tv gekeken. Om middernacht toch maar naar bed gegaan.

Woensdagochtend rond 8 uur opgestaan, snel klaargemaakt en ontbeten. Samen met oma en een andere klasgenoot gingen we naar de souvenirs winkeltjes op het eiland. Aantal dingen gekocht en rond 1 uur waren we pas weer terug. Beetje mijn spullen alvast opgeruimd, vaatwasser gedaan en de was gedaan. Later gingen de jongens naar de souvenirwinkels, toen ze terugkwamen weer gaan zwemmen. Rond 7 uur gaan douchen, daarna weer naar buiten gegaan en paar foto’s gemaakt. Gingen met zijn allen in het huis eten en tijdens het eten veel gepraat met zijn allen. Ook even mijn was opgeruimd en mijn tassen ingepakt. In de avond met zijn allen het huis een beetje schoongemaakt. Rond half 12 toch maar gaan slapen.

Donderdagochtend rond 5 uur opgestaan, vaatwasser uitgeruimd en verder klaargemaakt. Rond kwart voor 6 vertrokken we weer op weg naar huis. We kwamen rond 6 uur savonds op school aan, in totaal maar iets van 5 keer gestopt onderweg. Iedereen gedag gezegd van de seniors, met oma meegereden naar haar huis. Daar kwamen sisters en mom me ophalen. Nog even gebleven en gepraat. Rond 8 uur waren we thuis, even tas uitgepakt en een douch genomen. Met zijn allen gepraat en tv gekeken. Rond 10 uur naar bed gegaan.

Vrijdagochtend rond 9 uur opgestaan, snel klaargemaakt en met zijn allen ontbeten. Nichtje kwam weer, gingen toen met zijn allen naar de stad toe. Boodschappen gedaan want ze hadden familie en vrienden uitgenodigd op zondag om mij gedag te zeggen. Rond 3 uur waren we weer thuis. Even buiten geweest met zijn allen totdat tante nichtje weer kwam ophalen. Met jongste sister samen quad gereden. Rond 6 uur naar een vriend gegaan, daar gebasketbald, gevoetbald. Ze hadden pizza gemaakt en na het eten een film gekeken. Rond half 11 pas thuis, gelijk naar bed gegaan.

Gisterochtend rond 9 uur opgestaan, snel klaargemaakt en ontbeten. Gingen even langs oude oma om alvast gedag te zeggen. Op de terugweg in de stad geluncht en toen naar oma’s huis gegaan. Ze dachten dat er koeien ontsnapt waren dus in een andere auto even rondgereden om te kijken. Het bleek niet zo dus terug naar huis gegaan. Alvast begonnen met koffer inpakken en kamer schoonmaken. Rond 7 uur was ik een beetje klaar, met zijn allen pizza gekeken terwijl we film keken. Toen de film afgelopen was nog een andere film gekeken. Rond half 10 gedoucht en gelijk daarna naar bed gegaan.

Vanochtend rond half 9 opgestaan, snel klaargemaakt en om kwart voor 10 een vriend opgehaald, die ging namelijk mee met ons naar de kerk. Waren rond 12 uur thuis, even snel omgekleed. Rond 2 uur kwamen verschillende vrienden en familie zodat ik die nog kon zien voordat ik wegga. Veel gepraat, gelachen en plezier gehad. Met zijn allen hamburgers & hotdogs gegeten. Toen sommige weggingen had ik het wel moeilijk, want ik heb hele goede vriendschappen gekregen nu. Toen iedereen weg was mijn kamer beetje opgeruimd en mijn tassen ingepakt.

Nu is het bijna 10 uur en heb ik sommige mensen vandaag dus voor het laatst gezien. Ik weet wel dat het niet voor altijd is, maar het is toch lastig om gedag te zeggen na zo een jaar. Morgen zal het nog wel nog moeilijker worden als ik gedag zeg tegen de familie. Dat is het vervelendste van dit hele jaar, gedag zeggen tegen mensen waar je je zo aan hecht.


Tessa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 19 Sept. 2013
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 12591

Voorgaande reizen:

28 Januari 2017 - 26 Juli 2017

Stage

28 Augustus 2013 - 26 Mei 2014

High school

Landen bezocht: