Gaat zo snel.. - Reisverslag uit Wister, Verenigde Staten van Tessa Heusden - WaarBenJij.nu Gaat zo snel.. - Reisverslag uit Wister, Verenigde Staten van Tessa Heusden - WaarBenJij.nu

Gaat zo snel..

Door: Tessa van Heusden

Blijf op de hoogte en volg Tessa

13 April 2014 | Verenigde Staten, Wister

Hallo allemaal,

Weer een week voorbij, lijkt wel alsof elke week weer sneller voorbij gaat dan de andere week.

Maandagochtend rond half 7 opgestaan, snel klaargemaakt en met sister meegereden naar school. Tijdens athletics deden we eerst onze oefeningen voor onze buik en daarna basketbaloefeningen. Bij yearbook weer de klassen rond om geld op te halen voor yearbook of spring pictures. Met algebra kregen we uitleg en nieuwe opdrachten als voorbereiding op de toets. Bij Engels vragen beantwoord over een verhaal wat we gelezen hadden afgelopen week. Met US history een quiz gemaakt. Bij FACS bellwork gemaakt. Met world history hoefden we alleen onze huiswerk opdracht vast te maken in de les. Na school naar huis gegaan, eventjes huiswerk gemaakt en vaatwasser gedaan. Even gefacetimed met mama, daarna op de bank tv gekeken, spelletjes op ipad gespeeld en smsen. Rond 6 uur gegeten met zijn allen. Na het eten tv gekeken met zijn allen, rond 10 uur maar naar bed gegaan.

Dinsdagochtend rond half 7 opgestaan, snel klaargemaakt en met sister meegereden naar school. Met atletics dribbel en schietoefeningen gedaan. Bij yearbook niet aan pagina’s gewerkt, weer klassen rond om te vragen of ze geld hadden voor yearbook of spring pictures. Met algebra voorbereid op de toets. Bij Engels een werkblad gemaakt. Met US history moesten we uit het boek werken. Bij FACS alleen bellwork gemaakt. Met world history moesten we eerst uit het werkboek werken en daarna mochten we naar buiten. Na school naar huis gegaan, begonnen aan mijn huiswerk. Rond 6 uur gegeten met zijn allen. Daarna vaatwasser gedaan en opgeruimd. Verder beetje buiten geweest, smsen, tv gekeken en spelletje op ipad gespeeld. Rond 9 uur een douch genomen en daarna naar bed gegaan.

Woensdagochtend rond half 7 opgestaan, snel klaargemaakt en met sister meegereden naar school. Tijdens athletics weer dribbel en schietoefeningen gedaan. Bij yearbook deden we niks, dus gevraagd of oma een papier kon faxen naar organisatie. Met algebra hadden we onze toets. Tijdens Engels moesten we een formulier invullen want dat zou in de krant komen. Met US history eerst uit het boek gewerkt en daarna een quiz gemaakt. Bij FACS alleen bellwork gedaan. Met world history niks gedaan in de les, mochten weer eerder naar buiten. Na school hadden we softbaltraining tot 4 uur, rond half 5 waren we weer thuis. Thuis even m’n tassen uitgepakt, en buiten geweest met iedereen. Rond kwart over 5 even snel een douch genomen en klaargemaakt. Rond 6 uur naar een vriend gegaan. Gingen met een hele groep naar de film toe, toen de film afgelopen was bij de McDonalds gegeten. Pas rond half 11 thuis, nog eventjes gepraat en daarna naar bed gegaan.

Donderdagochtend rond half 7 opgestaan, snel klaargemaakt en met sister meegereden naar school. Tijdens athletics weer oefeningen gedaan voor buik en dribbeloefeningen. Met yearbook moesten we naar een ander lokaal want ze waren aan het toetsen in de bieb. Ook tijdens algebra moesten we ergens anders heen want onze leraar nam de toetsen af. Met Engels niet zo veel gedaan. Bij US history uit het werkboek gewerkt en een quiz gemaakt. Met FACS bellwork gedaan en daarna waren we aan het praten over van alles. Bij world history uit het werkboek gewerkt en daarna weer naar buiten gegaan om te voetballen. Na school naar huis gegaan, snel gegeten en omgekleed. Gingen weer terug naar school want hadden een wedstrijd. Hadden allebei de wedstrijden gewonnen, weer een inside homerun geslagen! Rond half 7 weer thuis, pizza besteld met oudste sister want waren alleen thuis. Verder tv gekeken de hele avond. Rond 9 uur douch genomen en daarna naar bed gegaan.

Vrijdagochtend rond half 7 opgestaan, snel klaargemaakt en met sister naar school gereden. Tijdens athletics veel buikspieroefeningen gedaan en dribbeloefeningen. Met yearbook moesten we weer naar ander lokaal vanwege de toetsen in de bieb. Bij algebra een werkblad gedaan als voorbereiding op eindtoets. Met Engels meegedaan met academic practice (nouja niet dat ik een vraag wist hoor…). Bij US history samenvatting ingevuld en een quiz gemaakt. Met FACS alleen bellwork gedaan. Bij world history moesten we vast onze huiswerkopdracht doen, daarna mochten we weer naar buiten om te voetballen. Na school naar huis gegaan, even gefacetimed met mama&papa. Met hostmom over van alles gepraat, later kwam tante nichtje ophalen. Daarna mijn was gedaan, en mijn boek gelezen. Nadat boek uithad tv gaan kijken, smsen, spelletje op ipad spelen. Rond half 8 een douch genomen en daarna mijn was opgevouwen & opgebergd. Verder tv gekeken en smsen totdat naar bed ging om 10 uur.

Gisterochtend rond half 7 opgestaan en snel klaargemaakt. Rond half 8 werd ik opgehaald door een vriend en zijn ouders&broertje. Ik ging namelijk mee naar een american football wedstrijd bij een college. Moesten ongeveer 3 uur rijden en kwamen toen in Norman aan. Daar aangekomen een beetje rondgelopen en geluncht. Voordat we naar binnen gingen eerst nog naar de fan store gegaan. Helaas hadden ze een t-shirt niet in mijn maat. Hele wedstrijd gekeken, het was hetzelfde team tegen elkaar van de college. Wit tegen Rood want ze hebben toch genoeg spelers. Op de terugweg naar huis bij een winkel gestopt om te shoppen. Daarna bij een Italiaans restaurant gegeten, dat was heel lekker. Toen begon de lange rit naar huis weer. Rond half 11 pas weer thuis, nog eventjes gepraat en toen om 11 uur naar bed gegaan.

Vanochtend rond 9 uur opgestaan, snel klaargemaakt en rond 10 uur naar de kerk gegaan. Aan einde van de service ben ik ‘gesaved’. Moest een paar dingen nazeggen en toen ging de priester bidden voor me. Moest vooraan blijven staan en kwam iedereen langs om knuffel of hand te geven en mij te feliciteren dat ik het gedaan had. Na de kerk met tante en neefjes meegegaan naar zijn rodeo. Was leuk om te zien. Onderweg naar huis bij Pizzahut gestopt om te eten. Ook nog even boodschappen gedaan met tante. Rond half 7 waren we thuis, nog even bij hun thuis gebleven. Rond 8 uur naar huis gebracht door tante en nog even staan praten.

Nu is het bijna 9 uur, ga ik even een douch nemen en dan naar bed. Ik heb een druk weekend gehad en ben blij als ik kan gaan slapen!

Tessa