Nog maar 8 weken.. - Reisverslag uit Wister, Verenigde Staten van Tessa Heusden - WaarBenJij.nu Nog maar 8 weken.. - Reisverslag uit Wister, Verenigde Staten van Tessa Heusden - WaarBenJij.nu

Nog maar 8 weken..

Door: Tessa van Heusden

Blijf op de hoogte en volg Tessa

30 Maart 2014 | Verenigde Staten, Wister

Hallo allemaal,

De weken lijken steeds sneller voorbij te gaan, er zijn nog maar 8 weken over van dit avontuur.

Maandagochtend rond half 7 opgestaan, snel klaargemaakt en met sister meegereden naar school. Met athletics hadden we weer oefeningen voor onze buik en armen gedaan. Tijdens yearbook even een poster moeten ophangen en naar sommige leraren gegaan om wat te vragen. Bij algebra kregen we uitleg en ook weer huiswerk gehad. Met Engels weer een verhaal gelezen en je kon kiezen wat voor opdracht je erover zou maken. Ik koos ervoor om een verhaal te schrijven over hoe ik mezelf zie over 10 jaar. Bij US history moesten we uit het boek lezen en in het werkboek gewerkt. Met FACS moesten we bellwork over de vakantie doen, ook dingen opgeruimd zodat het klaslokaal leeg was. Ze had namelijk alle spullen van PROM in haar klaslokaal. Bij world history eventjes uit het boek gelezen en ook in het werkboek gewerkt. Na school hadden we softbaltraining, op de terugweg bij oma thuis gestopt en daar even gebleven. Waren rond 5 uur weer thuis, even snel de vaatwasser gedaan. Even later met zijn allen gegeten. Na het eten begonnen aan mijn huiswerk, later spelletjes op ipad gaan spelen. Na het douchen tv gekeken met zijn allen en mijn telefoonabonnement veranderd. Rond 10 uur naar bed gegaan.

Dinsdagochtend rond half 7 opgestaan, snel klaargemaakt en met oma meegereden naar school. Met athletics gingen we een beetje schieten. Tijdens yearbook blaadjes uitgedeeld voor de lerares. Bij algebra ons huiswerk nagekeken en weer wat nieuws geleerd. Met Engels een verhaal gelezen en vragen erover beantwoord. Bij US history hadden we een vervangster en hoefden we niks te doen. Met FACS bellwork gedaan en uit het boek gewerkt. Bij world history alleen de huiswerk opdracht gedaan. Na school naar de gym gegaan om om te kleden want hadden een softbalwedstrijd. Eerst speelde de Junior High en daarna High school. Hadden de eerste wedstrijd gewonnen en de tweede denk ik net verloren. Rond 7 uur pas weer thuis, en gingen we eten met zijn allen. Verder tv gekeken de hele avond, na het douchen rond 10 uur naar bed gegaan.

Woensdagochtend rond half 7 opgestaan, snel klaargemaakt en met sister meegereden naar school. Bij athletics deden we onze basketbal schietoefeningen. Tijdens yearbook hadden we een ‘senior meeting’, over senior trip gepraat. Met algebra verder uitleg gekregen en huiswerk gemaakt. Bij Engels deden we niks. Met US history samenvatting gelezen en ook ingevuld, konden ons huiswerk al afmaken in de les. Bij FACS bellwork gedaan en verder uit het boek gewerkt. Met world history verder in het boek gewerkt en huiswerk gekregen wat we in de les afgemaakt hadden. Na school nog even gebleven want jongste sister had softbaltraining. Rond half 5 thuis, mijn was even gedaan. Rond 6 uur gegeten met zijn allen, daarna kleren in droger gedaan. Rond 7 uur al douch genomen, daarna tv gekeken met zijn allen. Rond 10 uur naar bed gegaan.

Donderdagochtend rond half 7 opgestaan, snel klaargemaakt en met oma meegereden naar school. Met athletics gingen we een beetje schieten. Tijdens yearbook weer voor strandhuizen voor senior trip gekeken. Met algebra huiswerk nagekeken, uitleg gehad en weer ander huiswerk gehad. Bij Engels weer niks gedaan. Met US history naar onze senior sponsor gegaan om strandhuis te laten zien. Bij FACS bellwork gedaan en met lerares gepraat. Met world history iemand anders geholpen met het werk wat ze moest doen. Na school hadden we geen wedstrijd maar wel training. Rond half 5 weer thuis, vaatwasser gedaan en huiswerk gaan maken. Even met mama gefacetimed en over van alles gepraat. Daarna gegeten met zijn allen. Na het eten opgeruimd en schoongemaakt, rond 7uur al gedoucht. Even op m’n kamer gebleven en even later tv gaan kijken. Rond half 10 al naar bed gegaan.

Vrijdagochtend rond half 7 opgestaan, snel klaargemaakt en met sister meegereden naar school. Met athletics deden we weer onze basketbalschietoefeningen. Bij yearbook achter de computers gezeten om onze pagina’s af te maken. Met algebra huiswerk nagekeken en een spel gespeeld. Bij Engels hadden ze academic practice, eventjes gekeken en later naar andere klas gegaan. Met US history samenvatting ingevuld en een quiz gemaakt. Bij FACS alleen bellwork gedaan en over van alles gepraat met lerares. Met world history hoefden we alleen een samenvatting te lezen en een quiz te maken. Na school naar huis gegaan, even met mama gefacetimed. Rond half 6 gegeten met zijn allen. Na het eten op de bank tv gekeken, boek gelezen en gesmst. Later een film gekeken met zijn allen. Rond 11 uur naar bed gegaan.

Gisterochtend rond 9 uur opgestaan, snel klaargemaakt en met mom & sisters naar Fort Smith gegaan. Naar het winkelcentrum geweest om te shoppen en boodschappen gedaan. Hadden ook nog ergens geluncht. Ik had een nieuw paar schoenen gekocht! Rond 6 uur waren we pas weer terug, boodschappen uitgeladen en naar oma gedaan. Daar even gepraat voor een tijdje. Rond 8 uur waren we weer thuis. Op mijn kamer even mijn kleren opgeruimd en daarna tv gaan kijken. Ook spelletjes op mijn ipad gespeeld, gesmst en uit mijn boek gelezen. Rond half 11 naar bed gegaan.

Vanochtend rond half 9 opgestaan, aangekleed en snel klaargemaakt. Rond 10 uur naar de kerk gegaan. Waren om 12 uur weer thuis, snel omgekleed en naar opa&oma gegaan. Daar gegeten met zijn allen. Rond 5 uur waren we weer thuis. Eventjes mijn kamer gestofzuigd (jaja ook dat moest gebeuren). Verder even buiten gezeten, en naar andere opa&oma geweest.

Nu zijn we net pas weer thuis, was gezellig bij opa&oma. Ga zo maar douchen en daarna nog tv gekeken voordat ik naar bed ga. Morgen gewoon weer naar school toe.

Tessa