Nog maar 2,5 maanden te gaan... - Reisverslag uit Wister, Verenigde Staten van Tessa Heusden - WaarBenJij.nu Nog maar 2,5 maanden te gaan... - Reisverslag uit Wister, Verenigde Staten van Tessa Heusden - WaarBenJij.nu

Nog maar 2,5 maanden te gaan...

Door: Tessa van Heusden

Blijf op de hoogte en volg Tessa

02 Maart 2014 | Verenigde Staten, Wister

Hallo allemaal,

Deze week was het weer een beetje rustiger, basketbal is nu over en we gaan starten met softbal. Ook deze week spelen de jongens in Area, voor een plek in State. Maar voordat ik daarover vertel, zal ik bij het begin van de week beginnen.

Maandagochtend was het lastig om op te staan, snel klaargemaakt en met oma meegereden naar school. Begonnen weer met athletics, gingen praten met coach en daarna mochten we doen wat we wilden. Met yearbook ook niet veel gedaan, moest papieren uitdelen aan andere leraren over schoolfoto’s. Bij algebra iets heel nieuws gedaan, ook huiswerk in moeten inhalen van vorige week. Met Engels een verhaal gelezen wat we vorige week niet hadden afgemaakt. Bij US history voorbereid op de toets. Met FACS bellwork gedaan en een kruiswoordpuzzel. Bij world history een samenvatting en een quiz gemaakt. Na school naar huis gegaan, was gedaan en tot etenstijd mijn huiswerk gemaakt. Met zijn allen gegeten, na het eten was in de droger gedaan. Op de bank gezeten en tv gekeken, spelletjes op ipad gespeeld en muziek geluisterd. Rond 9 uur gedoucht en daarna gelijk naar bed gegaan.

Dinsdagochtend rond half 7 opgestaan, snel klaargemaakt en met oma meegereden naar school. Met athletics gingen we weer praten met coach en daarna niks gedaan. Bij yearbook weer blaadjes uitgedeeld aan leraren. Met algebra hadden we een vervangster dus kregen we een werkblad. Bij Engels hadden we verhaal gelezen en daar vragen over beantwoord. Met US history voorbereid op de toets. Bij FACS alleen bellwork gedaan. Met world history voorbereid op onze toets. Na school gelijk naar huis gegaan. Vaatwasser uitgeruimd en op de bank gezeten. Tv gekeken, spelletjes gespeeld, muziek geluisterd, muziek gedownload. Met zijn allen gegeten, na het eten gedoucht. Met zijn allen tv gekeken, rond 9 uur naar bed gegaan.

Woensdagochtend rond half 7 opgestaan, snel klaargemaakt en met oma meegereden naar school. Moest gelijk naar de bibliotheek gaan want we hadden klassenfoto’s. Na de foto’s gingen we met alle seniors & juniors naar McAlester toe, daar was een informatiedag voor college en werk. Daar kregen we gratis dingetjes, informatie en lunch. Rond 1 uur gingen we weer weg, onderweg nog even bij McDonalds gestopt. Waren pas rond kwart voor 3 weer op school. Laatste 15 minuten dus nog even in de klas geweest. Thuis de vaatwasser uitgeruimd en tv gekeken. Rond 6 uur naar opa&oma’s huis gegaan om opa’s verjaardag te vieren. Rond half 8 waren we weer thuis, nog even op de bank gelegen en tv gekeken voordat ik rond half 10 naar bed ging.

Donderdagochtend rond half 7 opgestaan, snel klaargemaakt en met oma meegereden naar school. Met athletics gingen we gewichten heffen, na paar minuten gestopt want het was te koud. Gingen maar een beetje schieten. Met yearbook niks gedaan. Bij algebra al het huiswerk nagekeken en uitleg gekregen. Met Engels vragen afgemaakt over het verhaal. Bij US history mijn toets ingehaald en ookal vast world history toets ingehaald. Met FACS alleen bellwork gedaan en daarna met lerares gepraat. Bij world history niks gedaan. Na school moesten we blijven, mom kwam ons later ophalen. Opa kwam neefjes ophalen dus ik ging met hun mee. Gingen alle koeien voeden, waren pas rond 6 uur weer bij opa & oma thuis. Daar ook blijven eten en tv gekeken. Rond half 9 opgehaald door oudste sister. Thuis nog even tv gekeken en snel gedoucht. Rond 11 uur naar bed gegaan.

Vrijdagochtend rond 9 uur opgestaan, we hadden namelijk een vrije dag van school. Snel klaargemaakt en ontbeten. Rond 10 uur naar de stad gegaan met mom & oudste sister. Ik ging voor een prom jurk kijken en sister ging naar de kapper. Gingen eerst naar een winkel waar ze jurken hadden. Ik had 4 jurken aangepast en 1 daarvan vonden we allemaal leuk dus die heb ik genomen. Daarna stopten we bij de kapper. Op de terugweg ook nog even naar de bank gegaan om geld te halen. Rond half 1 waren we weer thuis. Eventjes tv gekeken voordat we om 2 uur weggingen. We gingen naar Sand Springs om naar de wedstrijd van de jongens te kijken. Kwamen daar rond half 5 aan dus gingen eerst nog ergens eten met de familie. Na het eten naar de gym gegaan, eerst nog een andere wedstrijd gekeken. Daarna moesten de jongens spelen en zij hadden met 5 punten verschil verloren. Was rond half 10 afgelopen dus weer in de auto op weg naar huis. De hele weg naar huis heb ik geslapen, waren rond half 1 snachts thuis dus gelijk naar bed gegaan.

Gisterochtend rond 10 uur opgestaan, klaargemaakt en in de woonkamer tv gekeken en spelletje op ipad gespeeld. Rond 1 uur gaan klaarmaken, omgekleed en nog even vaatwasser uitgeruimd en ingeruimd. Ook nog even lunch gegeten. Vertrokken weer om 2 uur naar Sand Springs want de jongens speelden weer, laatste kans om alsnog naar State te gaan. Waren rond 5 uur weer ergens gestopt om te eten met de familie. Daarna door gegaan naar de gym, was eerst nog een andere wedstrijd voordat de jongens moesten. Ze begonnen om 8 uur en na 4 quarters stond het gelijk. Dus kregen ze een verlenging, waar het gelijk in op ging. Maar alsnog verloren dus ze gaan niet naar State. Onderweg naar huis nog even gestopt bij een winkel voor een snack. Waren rond 1 uur snachts thuis, gelijk naar mijn bed gegaan aangezien ik niet kon slapen in de auto.
Vanochtend rond half 10 opgestaan, klaargemaakt en rond half 11 naar de kerk gegaan. Waren rond 12 uur weer thuis, omgekleed en naar oma&opa gegaan. Daar gegeten met zijn allen. Na het eten ook nog in slaap gevallen op de bank. Rond 3 uur weer naar huis gegaan. Op de bank gezeten en tv gekeken.

Het is nu pas 6 uur, al te horen gekregen dat we geen school hebben morgen omdat het ijzig is buiten en ook morgen zo zal zijn. Het is erg wit buiten maar het is geen sneeuw. Wie weet komt dat nog. Ook de hele dag hebben we onweer en lichtflitsen.

Voor de jongens is basketbal nu ook afgelopen. Vanaf morgen starten hun ook met honkbal. Het is nog maar 9 weken totdat school afgelopen is… en 2,5 maanden voordat ik terugkom.. Tijd vliegt voorbij..

Tessa

• 04 Maart 2014 - 08:24

Josee:

Heb de jurk gezien echt een super mooie jurk!!
    Anne wil hem ook wel heel graag:-))
    Geniet nog even vollop van je tijd met je host familie!!

Liefs en knuffels uit borculo!!