Uhhhh weer een week voorbij - Reisverslag uit Wister, Verenigde Staten van Tessa Heusden - WaarBenJij.nu Uhhhh weer een week voorbij - Reisverslag uit Wister, Verenigde Staten van Tessa Heusden - WaarBenJij.nu

Uhhhh weer een week voorbij

Door: Tessa van Heusden

Blijf op de hoogte en volg Tessa

02 Februari 2014 | Verenigde Staten, Wister

Hallo allemaal,

Wat vliegt de tijd toch soms voorbij, het is nog maar 6 weken tot mijn verjaardag & prom.

Maandagochtend rond half 7 opstaan was een beetje lastig. Snel klaargemaakt en met oma meegereden naar school. Begonnen weer met basketbaltraining bij athletics. Met yearbook niks gedaan want ik ben klaar, soms alleen andere klasgenoten helpen met hun pagina’s. Tijdens algebra hadden we onze toets over het hoofdstuk. Met Engels gingen we weer een verhaal lezen. Bij US history gingen we een stuk uit het boek lezen en vragen in ons werkboek beantwoorden. Met FACS bellwork gedaan en kregen we een werkblad. Bij world history alleen uit het werkboek gewerkt en kregen we huiswerk. Maar dat hadden we al in de les af. Na school basketbaltraining gehad. Bleven nog wat langer om eventjes te schieten. Waren rond 5 uur thuis, met zijn allen gegeten. Verder in de avond tv gekeken, boek gelezen en woordzoeker gemaakt. Rond half 10 naar bed gegaan.

Dinsdagochtend rond half 7 opgestaan, snel klaargemaakt en met oma meegereden naar school. We begonnen weer met basketbaltraining bij athletics. Met yearbook niks gedaan. Bij algebra een werkblad gehad en aan begonnen. Met Engels vragen beantwoord over het deel wat we gister gelezen hadden. Met US history in werkboek gewerkt en samenvattingen gelezen. Met FACS bellwork gedaan en in het boek gelezen. Met world history uit het boek gelezen en samenvatting gelezen. Na school thuis snel gegeten en omgekleed. Rond half 5 naar school want vertrokken 5 uur naar andere school voor onze wedstrijd. We speelden best goed maar hadden verloren. De jongens speelden na ons en ook zij hadden verloren. Waren rond half 10 pas thuis, gedoucht en naar bed gegaan.

Woensdagochtend rond half 7 opgestaan, snel klaargemaakt en met oma meegereden. Eerste uur weer basketbaltraining gehad bij athletics. Met yearbook niks gedaan. Bij algebra kregen we onze toets terug en ik had een 100! Met Engels een werkblad gemaakt over het verhaal. Bij US history in een andere klas gezeten en paar mensen geholpen met hun werk. Met FACS bellwork gedaan en een toets over het hoofdstuk gemaakt. Bij world history niks gedaan. Na school basketbaltraining gehad. Nog wat langer gebleven toen we klaar waren om te schieten. Rond half 6 thuis en gegeten met zijn allen. In de avond verder tv gekeken en rond half 10 naar bed gegaan.

Donderdagochtend rond half 7 opgestaan, snel klaargemaakt en met oma meegereden naar school. Met athletics weer basketbaltraining gehad. Bij yearbook niks gedaan. Met algebra uit ons boek gewerkt en huiswerk gehad. Bij Engels voorbereid op onze toets die we morgen hebben. Met US history uit boek gelezen en een quiz gemaakt. Bij FACS bellwork gedaan en uit het boek gelezen. Met world history alleen in ons werkboek gewerkt. Na school hadden we basketbaltraining, toen we thuis waren tv gekeken en huiswerk gedaan. Later in de avond naar tante te gaan om ons huiswerk verder af te maken. Rond half 9 weer thuis, woordpuzzel gedaan en naar bed gegaan.

Vrijdagochtend rond half 7 opgestaan, snel klaargemaakt en met oma meegereden naar school. Eerste uur basketbaltraining gehad bij athletics. Bij yearbook niks gedaan. Met algebra verder gegaan in ons boek en huiswerk meegehad. Bij Engels een toets gemaakt en met academic practice meegedaan. Met US history een quiz gedaan en in het boek gelezen. Met FACS bellwork gedaan en even met de directeur gepraat over hoe alles ging. Bij world history een quiz gemaakt en uit ons boek gelezen. Na school opgehaald en thuis gegeten met zijn allen. Rond 5 uur naar de gym gegaan met hostdad. Eerste speelde de JV, daarna moesten wij. Speelden heel goed en hadden gewonnen. Zelf ook 11 punten gescoord en goed gespeeld. Na ons speelden de jongens, zij hadden ook gewonnen ook al was het een beetje een lastige wedstrijd. Teruggereden met tante&oom, pas rond half 11 thuis. Nog even gepraat met mom & dad en toen maar naar bed gegaan.

Gisterochtend rond 9 uur opgestaan, douch genomen en op de bank gezeten. Tv gekeken, later laptop gepakt en mijn blog geschreven. Tussen de middag geluncht met hostdad en jongste sister. In de middag verder tv gekeken, vaatwasser gedaan, spelletjes op ipad gespeeld. Met zijn allen gegeten, na het eten film gekeken. Ook nog even met hostmom over opleidingen gepraat en wat ik wil gaan doen als ik terug ga. Rond half 11 maar naar bed gegaan.

Vanochtend rond 9 uur opgestaan, snel klaargemaakt. Rond 10 uur kwam oma ons ophalen om naar de kerk te gaan. Waren rond 12 uur weer terug, geholpen met dingen klaarmaken voor verjaardagsfeestje van jongste sister. De hele familie kwam dus het was wel gezellig. Einde van de middag ging iedereen weer weg en werd ik door hostdad naar een vriends huis gebracht. Daar was namelijk een Super Bowl Party, is finale van footbalwedstrijd. Was heel gezellig daar, gegeten, wedstrijd gekeken en veel gepraat en gelachen. Rond 9 uur weer opgehaald door hostdad..

Nu kijken we een film met zijn allen, over een Amerikaanse turnster. Aangezien het vanochtend startte met sneeuw en de wegen nu glad zijn hebben we morgen geen school. Dat betekend nog een extra dagje uitslapen..

Volgende week zijn ook al weer de laatste basketbalwedstrijden en daarna starten de play-off wedstrijden.. De tijd gaat best snel voorbij als je de hele tijd bezig bent..

Tessa

• 03 Februari 2014 - 18:29

Josee:

Mooie sportieve week weer!!
    Zal thuis wel afkicken worden :-)) jammer dat hier niet zoveel gedaan word aan het sporten met school.
    Spreek je snel weer!!
    Groetjes uit Borculo