Homecoming - Reisverslag uit Wister, Verenigde Staten van Tessa Heusden - WaarBenJij.nu Homecoming - Reisverslag uit Wister, Verenigde Staten van Tessa Heusden - WaarBenJij.nu

Homecoming

Door: Tessa van Heusden

Blijf op de hoogte en volg Tessa

19 Januari 2014 | Verenigde Staten, Wister

Hallo allemaal,

De weken lijken elke keer steeds sneller voorbij te gaan. Misschien omdat ik het heel erg naar mijn zin heb. Donderdag was Homecoming, maar voordat ik daarover vertel zal ik bij het begin van de week beginnen.

Maandagochtend was het weer eventjes lastig om op te staan. Met oma meegereden naar school. Begonnen weer met basketbaltraining bij athletics. Bij yearbook moesten we onze pagina’s afmaken, ik heb er gelukkig maar twee dus ben nu klaar. Maar als iemand hulp nodig heeft moet ik ze helpen.. Met algebra gingen we huiswerk nakijken en weer wat heel nieuws gedaan. Bij Engels gingen we vragen beantwoorden over het verhaal dat we gelezen hadden. Met US history liet ze een samenvatting op het smartboard zien en moesten we in het werkboek werken. Bij FACS kregen we bellwork en moesten we uit het boek werken. Ook met world history liet ze een samenvatting op het smartboard zien en later in het werkboek gewerkt. Na school hadden we basketbaltraining en moesten we veel rennen. Na training gingen we in de new gym naar wedstrijd van neefje kijken. Toen we rond 6 uur thuis waren hebben we gegeten met zijn allen. In de avond verder tv gekeken, spelletjes op ipad gespeeld. Rond 10 uur maar naar bed gegaan zodat ik optijd weer wakker kan worden.

Dinsdagochtend ging het opstaan om half 7 weer goed. Snel omgekleed en klaargemaakt. Met oma meegereden naar school. Eerste uur weer basketbaltraining gehad bij athletics. Bij yearbook niks gedaan, gingen een klas helpen met een poster maken. Met algebra kregen we een werkblad aangezien we een vervangster hadden. Bij Engels gingen we weer verder met een ander deel van het verhaal. Met US history weer samenvatting op het smartboard gezien en huiswerk al in de les gemaakt. Bij FACS hadden we bellwork gedaan, en dingetjes van dag ervoor afgemaakt. Met world history weer samenvatting laten zien op het smartboard en in werkboek gewerkt. Na school in de gym gewacht totdat hostmom ons kwam ophalen. Ging eigenlijk schieten met sisters maar de jongens bleken training te hebben. Hadden lasagna gegeten als avondeten. Na het eten niet zo heel veel gedaan, tv gekeken, woordzoeker, spelletjes op ipad. Rond half 10 naar bed gegaan..

Woensdagochtend om half 7 opgestaan, snel klaargemaakt en met oma meegereden naar school. Begonnen weer met basketbaltraining bij athletics. Met yearbook niks gedaan. Tijdens algebra moesten we naar de gym want gingen oefenen hoe we moesten lopen tijdens homecoming. Bij Engels laatste stuk uit het boek gelezen en vragen erover beantwoord. Met US history gingen we weer uit het boek lezen en in het werkboek werken. Bij FACS bellwork gedaan en vragen over het hele hoofdstuk gemaakt. Met world history uit het boek gelezen en iedereen moest lachen om de manier hoe ik dingen voorlas. Toen we thuis waren even omgekleed en gingen we naar de stad toe. Bij Walmart was een nagelsalon en hebben we onze nagels laten doen voor homecoming. Waren rond half 9 pas weer thuis, vaatwasser gedaan en tv gekeken. Uiteindelijk rond 10 uur naar mijn bed gegaan.

Donderdagochtend rond half 7 opgestaan, snel klaargemaakt en met oma meegereden naar school. Bij athletics gingen we de laatste dingetjes doornemen voor onze wedstrijd die avond. Met yearbook gingen we weer naar de gym om te oefenen voor homecoming. Tijdens algebra & Engels in oma’s kamer gezeten met paar jongens. Gingen namelijk onze posters afmaken. Tijdens US history ook naar gym gegaan want moesten alle posters ophangen die alle klassen hadden gemaakt. Daarna werden we opgehaald door hostmom en gingen we naar de stad toe. Gingen naar een kapper en daar werd ons haar gedaan. Rond 3 uur waren we weer thuis, alle spullen gepakt en rond 4 uur weggegaan. In de gym omgekleed en tot 6 uur met verschillende mensen op foto gegaan en staan praten. Om 6 uur begon het en moest iedereen lopen. Aan het einde werd bekend gemaakt wie Homecoming QUEEN & KING was. Aangezien er maar 1 senior meisje basketbal speelt (IK..) was het duidelijk dat ik dus de Queen zou worden. Het was wel een verassing wie King zou worden van de basketballers. Er waren namelijk 4 seniors. We kregen een basketbal en daar stond op LHS homecoming 2013. Het is een mooi souvenirtje haha. Eerst gingen de jongens hun wedstrijd spelen zodat de meisjes genoeg tijd hadden om om te kleden. Ze hadden dik gewonnen en daarna moesten wij. Ook wij hadden dik gewonnen, zo’n 20 punten verschil. Na de wedstrijd met een klasgenootje even de tribunes schoongemaakt. Thuis snel een douch genomen en naar bed gegaan.

Vrijdagochtend was het lastig om op te staan, maar snel klaar moeten maken en met oma meegereden naar school. Met yearbook niks gedaan. Bij algebra al het huiswerk ingehaald en nagekeken. Met Engels kregen we een werkblad wat over het verhaal ging. Bij US history was er geen leraar dus moesten in de bieb zitten bij leraar. Met een jongen samen naar de gym gegaan om mijn posters van de muur te halen. Bij FACS niks gedaan want had al mijn werk al af. Met world history zaten we in algebra klas en moesten we een opdracht maken. Hostdad kwam ons ophalen, rond 4 weer met oma naar school gegaan. Naar wedstrijd gekeken en daarna schoongemaakt. Waren rond half 7 weer thuis, eventjes gegeten en rond 8 uur weer naar school gegaan. We hadden een lockin, van 8 uur savonds tot 7 in de ochtend, van alles doen in de gym. Met paar vrienden ging ik basketballen, eten, spelletjes, praten. Het was heel leuk en hele nacht opgebleven.

Gisterochtend werden we rond 7 uur sochtends opgehaald door hostdad. Thuis gelijk m’n bed ingedoken en rond 11 uur weer wakker geworden. Overdag beetje alles opgeruimd, vaatwasser gedaan, mijn was, tv gekeken, woordzoekers. Hostdad even geholpen met hout uit de auto halen en op stelling neerleggen. Even later kwam opa langs, hij ging koeien voeden. Vroeg of ik mee wilde dus ik ging mee. Geholpen met hekken open en dicht houden, ook draden van hooi afgehaald. Mocht ook nog autorijden, was beetje bang om een koe aan te rijden hahaha. Opa gaat me vaker laten rijden dus daar kijk ik heel erg naar uit. Thuis met zijn allen pizza gegeten, daarna met hostdad en sister naar zijn ouders huis geweest. Hij ging een kalf in een schuurtje zetten zodat ie het niet koud krijgt tijdens de nacht. Toen we weer thuis waren gingen we met zijn allen tv kijken. In de avond nog eventjes tennis gekeken. Rond half 11 maar naar bed gegaan.

Vandaag rond 9 uur opgestaan, klaargemaakt en rond half 11 naar de kerk gegaan. Was rond 12 uur afgelopen en daarna hadden we met zijn allen geluncht. Waren rond 1 uur weer thuis, op mijn kamer gezeten en muziek geluisterd. Rond 3 uur met mom en jongste sister alles versierd voor oudste sister haar surprise birthday party. Rond 4 uur kwam iedereen, vrienden en familie. Rond 6 uur ging iedereen weer weg en gingen we rond 7 uur naar de gym toe want hadden een shoot-around. Waren rond 9 uur weer thuis. Toen we weer thuis waren even zitten praten.

Nu is het bijna 10 uur. Morgen hebben we een vrije dag van school. Moeten om 10 uur op school zijn voor basketbaltraining want einde van de middag hebben we onze eerste wedstrijd van het toernooi.
Tessa